Söndag

Maten i ugnen och vattnet i grytan, yes Linda lagar mat. Idag äter vi olika, krikke har stekt kebab och friterat pommes och jag grillar kyckling och kokar ris. Krikke har förätit sig på kyckling tydligen så jag får alltid käka det själv om jag vill ha det :p

Igår kväll jobbade jag lite. Va tvungen att hjälpa mina kära kollegor när de satt i skiten. Tyra va hemma med mamma och gosa. Damen hade bestämt sig för att vara vaken tills jag kom hem inatt vid 1.20.. Tokfis! Ska bli kul att se när damen lägger sig idag. Ska försöka natta henne i tid. Funkar det inte så blir det att ställa klockan och gå upp tidigt imorgon så hon vänder tillbaka dygnet igen. Hon är duktig på att sova annars den där lille godingen ;p

Ska fortsätta med maten här nu men kommer in hit sen igen. Kanske kan visa de där bilderna på namnet som är på dopklänningen som jag lovat nu ett tag. TTYS.


Kommentarer
Postat av: fia

ja tycker att det ser ut som om hon fått din haka o det?:D

2011-10-23 @ 15:08:01
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Emma

kommer du att fortsätta jobba på nöjes?:) kommer du jobba där i december?

2011-10-23 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0