Morrn morrn.

Frukosten är nyss äten, hjärnan grubblar på vad man ska sätta på sig idag. Är det jättevarmt eller blåser det kyligt? Äh, chansar. Ska iaf göra mig iordning för att gå iväg till Ida, Tommy och Tuva nu strax (för er som inte vet så är Tuva kusin med lilla T i magen. Tommy är alltså Krikke's bror) och lämna lite salt till Ida. En liten hårig fröken i det huset får bebisar så det är lite blod här och där som måste tvättas bort! Åh, hur ska jag kunna vara hos Ida och Tommy nu i fortsättningen utan att slinka ned en söt kattunge i fickan på vägen hem? Jag som är sååå svag för småttingar! :P

Igår när jag va i stan och skulle kolla efter de där korgarna jag tjatat om till skötbordet så va de jag skulle ha slut!! Fan va irriterad jag blev :P De va de enda korgar jag verkligen kunde tänka mig att ha, klart de tagit slut! Jävla skit :P Hoppas verkligen att de får in mer. Vill få iordning detta nu! Men men, får hålla ut och försöka inte att titta ned mot röran.

Nej, ska göra mig klar nu och sticka iväg. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0