Mormor - mamma - dotter

Idag har vi haft besök av Nathali och hennes dotter Stella, himla mysigt :) Så söt och go den där ongen! Jag och Nathali pratade förlossning, vikt och tuttar ungefär, haha! Efter att de åkte hem tog jag med mig Krikke och Tyra och åkte in till min moster och satt där och töla lite. Louise, min kusin fyller år idag så de hade fikat och så där. Va kul att träffa Emelie igen som gärna vill gosa med Tyra :) Och Emelie (min kusindotter) är så himla lillgammal. Hon fyller 4 i år, så sjukt skön unge!

Nu iaf sitter jag i soffan med min prinsessa och hennes mormor. Vi ska ha lite mys här ikväll då pappan ska iväg och jobba. Så honom får vi inte gosa på förrän i natt vid 3 tiden kanske. OM vi kommer sakna han när vi ska sova! Till vårt Mormor - mamma - dotter mys så ska vi köpa kinamat, hur gott? Blir även film till hade vi tänkt oss. Tyra ska ju festa till det med sin ersättning, som vanligt ;) hehe!

Men mys mys mys, underbar kväll :) Men självklart kommer pappan vara saknad!


Kommentarer
Postat av: Nathali

Supermysigt! Tyra är sötast i världen (även om hon inte gillade mig nått vidare, haha) :)Man behöver prata tuttar och vikt ibland :P Hoppas ni hade en mysig mamma-dotter-mormors kväll! BJ!



2011-07-24 @ 23:13:04
URL: http://www.minbebis.com/blogg/nathalithor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0