Bokar

Det är dags nu, dags att göra något annorlunda med håret! Kommer ha kvar det långa men klippning och färg blir! Jag snackade med en bekant om det men sen slog det mig ju att va fan en jättego kompis till mig (Linda Blom - klicka på namnet för att komma till hennes blogg) är ju utbildad och jobbar på salong. Kör på henne! Detta sker förhoppningsvis i helgen :) Jag skulle vilja förlänga mitt hår lite, dels för lite längre och dels för att få det lite tjockare men är så jäkla drygt med löshår och mitt är ju ganska långt ändå!

Så hur ska jag ha håret, färgen osv osv.. Jag vet, frågan är om det kommer gå på mitt stackars hår, men det hoppas vi ju självklart! ;) Berättar inget nu utan låter er få vänta till resultatet ist. Roligare så :)


Kanske såhär?



Eller inte nej.. hehe. Coolt men skulle inte passa på mig :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag e oxå så jävla sugen på att göra något galet med håret. det är så skoj att ha något som inte alla andra har =)

2011-08-10 @ 22:08:50
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0