Tillbaka!

Ja nu är jag hemma igen efter äventyret.
Jag har nu att berätta.. (trummvirvel (säger man så?)).. absolute ingenting! Jag trodde ju att vi skulle få se blod, poliser och ambulanser. Det vi istället fick se va trasiga rutor.

Låt mig berätta från början.
Malin va här förut och på vägen hem ringde hon och berättade att det va ett litet pådrag här i Vålberg. Vi bestämde oss för att gå ut med Zack, hennes hund och leka lite spioner eller kriminalare. Tror inte riktigt vi bestämde oss för exakt vad vi skulle va. Jag slängde med min kära pojkvän i bilen och begav oss bortåt. Nä vi sedan gick för att ja rättare sagt snoka, så va det varken blod, poliser eller ambulanse på platsen. Enda vi såg var en trasig ruta på ett hus. Spännande?

Vilket äventyr!!
Eller? hmm..


Kommentarer
Postat av: malin

men zack va nöjd när han fick gå en tur till =)

2010-09-28 @ 00:37:44
Postat av: Linda Rangfeldt

ja han va nöjd :)

2010-09-28 @ 01:20:41
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0