Svårt val.

Försöker kolla färg och så men det finns så mycket samtidigt som det finns så lite. Bilder? Gud bevare mig. Ska man försöka hitta en bild man ser relativt normal ut på som man ska orka se varje gång man kollar på bloggen. Detta är verkligen svårt :P haha.

Jag får ta mig en funderare på detta medans jag lägger mig i sängen. Har iaf skrivit ner massa rader om hur jag vill ha det (allt går kanske inte att fixa) och ska maila iväg det till Emma imorgon. Emmas blogg hittar ni här!

Nej, nu blir det som sagt sängen.
Omtumlande dag har det varit.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Den där bilden kan du ju ha!! Jättefin! :D

2010-09-22 @ 10:38:29
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Emma

Om du vill kan vi bara göra bakgrunden svart, vit eller grå..? Så blir bilderna i din blogg färgklickarna :-) Så har ju både jag och Sara (kanomjagvill.bloggplatsen.se)..



Eller?

2010-09-22 @ 13:28:40
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0