Loggas ut!

Är det krångel med blogg.se igen? Jag kan inte logga in med mobilen och här loggas jag ut efter viss många klick på kommentarer och länkar. Skit töligt.

Tänkte svara lite på detta ang  "Idol Alice". Jag kände Alice förr men kan inte säga att jag känner henne nu utan är mer bekant med varndra, vi hälsar och pratar när vi ses. Mer än så är det inte. Hon är otroligt duktig och jag tycker som ni, det är jättetråkigt att hon hoppar av nu. Men hon gör det som känns bäst för henne och ingen annan. Så ni som gillar henne kan stötta henne genom att förstå hennes beslut :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och sova. Här snöar det som bara den och det är inte roligt alls eftersom jag har sommardäck på bilen och ska köra till jobbet imorgon. Var förövrigt hos Ida, Tommy och Tuva förut och snosade lite på lilla Tuva. Vilken goding :) Det var när vi va där som det började snöa, inte alls roligt just nu tycker jag.

Men men nu ska jag dra mig mot sängen. Ruskigt skönt ska det bli.
Godnatt på er, WYT.


Bjuder på denna bild från en tävling,
Jag och Emma
 ♥


Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jag har också problem med blogg.se =(

Å tack så mycket!! ja kanon fint namn du har =) kram

2010-10-22 @ 00:02:50
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Emma

Mysipysi! <3

2010-10-22 @ 08:19:22
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0