Mobilblogg direkt från sängen.  Ligge...

img_0242 (MMS)

Mobilblogg direkt från sängen.  Ligger och kollar på 2 and a half men. Har kollat på tre filmer idag med älsk och bara gosat. Varit hur gött som helst. Vi städade förut med så nu ser det ut som ett hem igen ;) nej så farligt va det inte men alltid gött att få iordning.  Filmerna vi kikat på idag är: not another teen movie, en gamal komedi vi såg hemma hos mig när den nästan va nyutgiven. Vi gick nog i 6:an/7:an då. Så länge har jag känt min babe :) De andra två filmerna vi såg va Harry "pötta" Potter 2 och 3. Väldigt bra och mysiga filmer faktiskt. Hatade Harry Potter tills jag en gång inte hade ngt större val än att kolla på 1:an. Efter de va jag fast :) och för några dagarsen fick jag Potter boxen av krikke :) dock är de ju bara de första fem filmerna där i men det gör inget. 1:a delen av den sista kommer ut i höst/ vinter och 2:a (absolut sista) kommer ut i juni 2011, läste jag Ska bli spännande att se.  När vi ändå pratar om att vänta på film. 2012 kommer jag va bänkad i en biosalong. Då kommer Pirates of the caribbean 4 på bio :D OM jag längtar.  Men va jag babblar.. Nu ska jag se klart på avsnittet med 2 1/2 men här och sen sova. Har lite att göra imorgon. Men vi hörs då :)  / Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0