Kärlek vid andra ögonkastet..

..tror jag filmen heter som jag kollar på. Den är väl helt okej att se på i min deppighet. Trött som bara den är jag! Kunde inte somna inatt när jag kom hem. Va irriterad och besviken på lite folk, men men det går väl över.

Ikväll blir det jobb och kommer nog tyvärr dit med lite dåligt humör då jag fått höra lite hur de tänker och beslutar på bygget. Man kan ju lätt bli lite irriterad när man är oens om saker. Men jag och E har nog en liten lösning som kan få oss på bättre humör :) Hoppas bara det går vägen nu! Vore ju inte helt fel faktiskt :)

Nu ska jag kika vidare på tvn. Får se när Kristoffer hör av sig också och vill åka hem. Ska tydligen hämta honom. Men vi hörs senare här i bloggen vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0