Grannfejden i bott.

Haha jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag tänker på det. Har nyss haft en liten grannfejd här hemma med någon AA kärring brevid. Skrek att vi va snorungar för att älskling bad henne att sluta skrika på ballkongen. Då tände mannen min till och de blev ëtt väldans liv här ute på balkongerna, haha.

En till kille på marken och hyresvärden stod tillslut och "hjälpte" krikke att skrika på henne att hålla käften för hon skrek bara glop ord och va allmänt otrevlig. Frågade om Krikke tiggde stryk.. hahah jag dog när hon sa de :P En fylletant utan tänder och dretfull.. Ja vad ska man säga? :P haha

Killen på backen skrek iaf "Knip igen den där jävla brö-fittan nu, INGEN vill ha dig här!!", haha lät så roligt nr han sa det. En annan granne som tydligen är en gammal präst sa till Krikke "Det är ingen idé, hon är psykiskt sjuk!" Ja, något fel är det ju. Jag kikade ut jämt lite bara för o se vem Krikke tjata med. Då när jag kom ut så lipar hon massa mot mig, hahaha!

Ja, vilken fin vuxen människa :) haha!




Nu är strax maten klar.
Film.
Mys.

- Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0