Can I keep you? - kj.

Lill smulan Emelie (min kusins dotter) har feber och är jättedålig. Haft feber en vecka nu stackarn. Hoppas hon blir frisk snart så man får gosa sönder henne. En av världens underbaraste ungar är hon :) Hela 1,5 år :) Måste lägga in en gammal bild på smulan sen :)


Igår kväll kollade jag på film och va mest sliten. Blev film och mys. Gottit de. Började med att se Beck - Gamen. Fortsatte vår färd till statoil för att köpa godis till nästa film som blev Patrik 1,5. Va rätt bra. Trodde dock den skulle vara lite roligare. Blev inte mycket godisätande men vi fortsatte med en film till, den lyckliga fick bli Pirates Of The Caribbean - Död Mans Kista, som den så fint heter på svenska.


Idag ska jag hämta ut min mobil som ääntligen är klar. Skulle ta tre veckor, den har säkert vart borta 5. Tråkigt men nu som sagt är den äntligen  tillbaka ;D



Nej, goooodis? mmm!




Lill-smulan!!
 Inte alls gammal där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0