Done.

Svar på kommentar: jag beställde eget hår och en kompis lillasyster satte i det på mig så kostade mig inte så mycket att göra en förlängning. Salonger tar olika priser, ganska dyrt, men vill man lägga pengar på det så gör de om du/ni är sugna! :)

Har lagt i röd/lila färg över de ljusa slungorna jag drog i håret igår. Jag ville ha lite ljusare men blev mörkt nu ändå fast med skiftning eftersom ja i sista sekund bestämde mig för den röda färgen. Bilden gör inte håret rättvist men typ såhär fick ja till de:


Kommentarer
Postat av: frida

kan inte du visa bilder på dina tatueringar, hade vart jätte kul att se:)

2013-10-01 @ 18:04:17
Postat av: Sanna Andersson

vart köper du ditt löshår ?

2013-10-03 @ 15:25:47
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0