Svar på kommentar

Fick frågan om hur man kan välja att INTE ha sitt barn varannan vecka. Först och främst, vad har du med saken att göra? Vet du hur vi dividerat osv? Nej inte ett piss. Ursäkta men blir irriterad när folk lägger näsan i på fel sätt. Jag vill inte vara utan min dotter en sekund men man måste ju dela upp det så hon får någon struktur, en rutin hon känner till och kan må bra av. Jag och Tyra's pappa har brutit upp, vi är två om henne. Antingen så va frågan väldigt dum med tanke på att du inte vet något om oss och att typ halva världen kör på samma rutin, eller så har jag missuppfattat och ber isf om ursäkt för mitt beteende. Men ärligt, formulera dig bättre om du vill ha ett mer vettigt svar än: Det är vår ensak, vårt barn och vi gör de regler som vi tror är bäst för Tyra. Jag grät massa när vi bestämde det för att jag trycker det är SÅ jobbigt, men ska Tyra åka runt som ett stycke mellan oss dag för dag då? Nej tack!

Hoppas du är nöjd med ditt svar. Med vänlig hälsning/ L.


Kommentarer
Postat av: Maria

Men snälla du! Du säger att det är privat och eran ensak, men ändå har du en blogg där du skriver om det här. Det är ju för fan du själv som skrivit att ni inte har gjort slut utan valde bara att flytta isär för ni hittade inte något ställe där både ville bo! Det ser jag som att man väljer att va ifrån sitt barn varannan vecka. Du behöver absolut inte be om ursäkt för ditt svar för det va precis det där ointelligenta svaret jag hade väntat mig efter att ha läst om det här i din blogg.

2013-03-28 @ 10:14:09
Postat av: Sara

Jaha har ni gjort slut nu? Det har du inte skrivit något om :/ Du skrev att ni skulle bo på olika håll bara men fortfarande va tillsammans.. Blev lite förvirring där känner jag oxå. Men om det är slut är det klart ni ska ha varannan vecka, blir nog väldigt "flängigt" och inga rutiner annars :)

2013-03-28 @ 14:22:00
Postat av: J

Du är rätt ointiligent som ens kommenterar någon annans val här i livet, oavsett om du har all bakgrundsfakta eller inte.

2013-03-28 @ 14:42:49
Postat av: Sanna Andersson

beklagar verkligen att ni har gått isär , men hoppas att ni båda mår bra ändå och att ni är lyckliga på varsitt håll. Att hitta en rutin som funkar med dottern kan inte vara lätt...det måste vara fruktansvärt att ibland inte få ha henne hos sig, så känner ju jag bara med min hund liksom. Hur känns det då inte med ett barn liksom ?!

Marie - snälla om du stör dig så mycket och "förväntar dig ointelligenta svar" osv sluta läs bloggen. Det är ju ingen som tvingar dig att läsa och spydiga kommentarer är det väl ingen som mår bra av? Varken för dig om skriver dom , för Linda som får dom eller för oss andra som läser dem...kommentera om du har något peppande, konstruktivt eller utvecklande att skriva istället

2013-04-05 @ 16:28:50
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Sanna Andersson

förlåt...såg att du stod som Maria och inte Marie

2013-04-05 @ 16:29:24
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0