Repris

Placerad i soffan framför melodifestivalen som jag missade igår pga utgång med några av de absolut bästa. Lika roligt som alltid <3 Kvällen slutade sent men kom hem tillslut och hej va skönt det va att trilla i säng då.

Idag har jag spenderat mina bra, dåliga, sega, onda, glada timmar i lägenheten där Jimmy tapetserat mitt sovrum, fondväggen jag ska ha, eller rättare sagt som jag har där nu. Är så skönt, snart snart är de klart så förhoppningsvis börjar jag flytta saker på torsdag och sista nästa vecka. Bra bra!! Då blir det ju även Ikea och köpa allt som behövs hem också, riktigt kul!! :) Hur fondväggen blev får ni se när jag flyttat in och börjar få saker på plats, även lite andra bilder på boendet får ni se då! Spännande va? ;) haha

Nej, lite mer tv och sen i säng. Har fortfarande några timmar att ta igen efter dessa 3 dagar utan tillräckligt med sömn. Godnatt på er där ute, vart ni än må vara :)


Kommentarer
Postat av: stina

vilket område ska du bo på? Själv bor jag på wåxnäs :)

2013-03-04 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0