Ofattbart!!

Imorgon blir min prinsessa hela 2 år! 2!!? Vart har tiden tagit vägen, vart försvann min lilla knodd som gosade in sig i ens famn som liten knodd.. Visserligen kryper hon intill eller gosar in sig i mina armar fortfarande och det hoppas jag hon kommer fortsätta lääänge med. Finns ingen starkare kärlek, ingen jag är eller kommer vara mer stolt över än henne. Tyra är mitt liv, ljus och starka berg. Hon är det bästa som hänt mig!

Imorgon då, 2 år och man kan inte riktigt förstå att man har en 2 åring hemma, vild av energi, med starkaste viljan och ett hjärta av guld! Det ska firas med lite paket såklart. Hon är hos sin pappa men ska åka dit och kramas på henne. På fredag när hon kommer hem till mig står det ytterligare en överraskning i hennes rum till henne. Toppen toppen!!

Mammas älskade hjärta, snart snart är du 2 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0