Febertoppar

Då va febern på väg tillbaka.. Ligger i sängen och försöker somna om.. Vaknade av värme och nu fryser jag massa.. Jag är en sån som får så jäkla dåligt samvete också när jag är sjuk. Känns som man sviker jobb, sysslor blir inte av, mindre ork för bus med Tyra (när hon är hemma). Jag vill vara pigg och kry, göra saker med mitt lilla hjärta, jobba och tjäna pengar och må bra.. Haha Gud va tragisk jag blir av lite feber, en förjävlig förkylning och halsont. Buhu..

Nä, ska försöka sluta mina ögon igen.. Svalkat mig med lite vatten. Brrr kallt. Men ja, Godnatt kära ni. Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och krikke tillSammans igen?

2013-06-17 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0