Torsdag

Då va dagen förbi. Spenderat den delvis på jobbet och även på mitt andra jobb, nöjesfabriken, fast där jobbade jag inte idag utan jag och Iza käkade och lekte lite på studsmattorna. De gjorde vi även igår fast då körde vi i hela leklandet. Träningsvärk idag? Svar ja. På tal om träning så har jag latat igen.. Måste bli bättre verkligen. Men det kommer väl. Ska försöka beställa lite löparskor frampå här också så det blir ordentligt.. Kan ju inte springa i promenadskor - inte bra!

Nåja, på kvällen nu blev det en solning och sen följde Iza med hem för lite mys och kolla på orange is the new black. Har ju kollat igenom serie med henne mesta dels men hon hade ej sett sista 2 avsnitten så de kollade vi på ikväll. Nu väntar vi spänt på säsong 2!

Men jobbet kallar imorgon, 9.45-18.00 och efter det direkt hem till min underbara prinsessa som kommer hem imorgon. Åh som ja längtat! <3 <3 <3

Men godnatt då kära läsare, hoppas er dag varit bra och att ni sett fram emot fredag lika mycket som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0