Soffhäng blir snart sängen.

Godkväll, natt.. Idag har jag jobbat, hämtat Tyris som va med Iza idag, hade gått jättebra och Tyra va så duktig hela tiden! Ja, man blir lite stolt! När ja hämtade upp dem iaf så drog vi och käkade lite mat innan de blev kvällshäng hos Nathalie.

Kollade på idol och samtidigt på kändishoppet eftersom Ellen, ni vet hon jag sjöng ihop med för några år sedan, ställer upp i det! Jättekul och se och hon är verkligen den typiska Ellen, full i humor och energi :) Så ja, det är väl de jag gjort idag. Inte så händelserik dag men behövlig och mysig!

Imorgon ska Tyra till dagis och ja jobbar mellan 9.45-18.00, efter de ska jag iväg och få glaset på min mobil fixad. Gud va skönt att kunna se displayen normalt igen! :p min framsida på mobilen är helt spräckt. Ni ska få se för och efterbildar om ja hinner ta imorgon.

Men godnatt till er och tack Tobbe för dina kommentarer :)

<3


Kommentarer
Postat av: ema

Kan du lägga ut klippet på ellen så vi får se?:)

2013-08-22 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0