Kom igen!

Tränade i fredags här hemma, skulle även tränat idag efter jobbet men har sån spänningshuvudvärk.. Gah. Tyris ville sova hos mormor så jag sitter själv, ensam hemma och bara glor på serier, i hopp om att värken ska ge med sig snart!

Men nu i veckan får jag ta tag i träningen ordentligt. Minst 40 min på löpet, tyngder och lite övningar! Skärpning Rangfeldt !! En sak jag iaf är lite bättre med är att jag inte dricker cola och jag äter knappt någon utemat, jämfört med innan. Unnar mig dock lite choklad på kvällarna, men möljer inte i mig ostbågar, godis, cola osv som innan. Så litet plus i kanten kan jag ju få!

Träna, kämpa, svettas! Phju.. Såhär va iaf gårdagens mage (och lite bränna). Tadaa.


Kommentarer
Postat av: tobbe

Men visst är det svårt att komma igång.
Tusen ursäkter. Så att du kommit igång och börjar få flyt i din träning även om inte allt klaffar, och sen koll på ditt snasksug är ju super.
Så av mig får du ett plus i kanten.
Ska på mitt första pass sedan i mars, nu i kväll.
Hur som ha det och tack för en kul blogg.// tobbe

2013-08-19 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0