Stilla

Ligger i sängen och lyssnar till min tickande klocka och Tyra's tunga andetag, hon sover middag. Har börjat få upp lite mer i lägenheten nu och det är inte så jättemycket kvar. 2 byrås, ett tv-väggfäste, ljusstakar, blommor och lite tavlor till både mig och Tyra ska inhandlas men annars så börjar det mer och mer bli ett hem. Ja, lite gardiner ska upp/köpas också! Men skönt att de händer lite.

Nu när Tyra somnat så ska jag passa på att plocka upp i nya hyllan i badrummet, få bort den kartongen. Ska även försöka rensa ur den i hallen och den i vardagsrummet så de också blir borta. Har en kvar i sovrummet men behöver byråerna och hyllan över sängen innan den kan plockas ur. Ska bli skönt när det mesta är på plats :)

Lite speglar fick jag upp igår iaf. Pyntet på är inte menat för att stå där egentligen men får va så tills jag köpt det andra.


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

gud vilken snygg spegel !
Vart har du köpt den ?

2013-04-08 @ 17:24:45
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0