Tjoahadelittanlej

Ja, Pippi på de sju haven ses här hemma. Tyra är tokig i Pippi och Emil. Disney, Barbie osv går också bra men Pippi och Emil får henne att sitta längst. Älskar henne och njuter varje sekund och jag ser fram emot den dagen vi ska hyra film (för det är roligt för henne att stå och välja), köpa godis och ha fredagsmys :) men men nog om det.

Tyris är förkyld och skulle egentligen lekt med Levi idag som också är förkyld så det får bli någon annan dag ist. Vi styr ist våra nosar mot stan och ska kolla en sak på biltema och sedan hem till min mormor för att förmodligen snika åt sig lite mat från igår. Taco <3 hehe. Blev så jäkla mycket mat över igår så jag sa att rester idag kl 15 blir ju bra ;) men styr oss dit tidigare. Får se om någon är lika sniken som jag idag.. Förmodligen inte :p höhö

Annars idag blir det bara lugnt. Funderar på att vara gammal och skära upp lite morötter, köpa dipp och spela Bingolotto, men jag vet inte än :p hah. Nåja. En update i eftermiddag får ni. Tills vidare.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0