Ingen tid. Och - tipsa om Paris!

Ja, jag prioriterade lite slapp före bloggande ikväll. Såg på ett avsnitt med SOA och kikade efter hotell i Paris. Svårt när man inte varit där tycker jag. Vet ni något bra, ganska eller väldigt centralt hotell i Paris, med bra pris självklart då vi är mer sugna på shopping och se saker än att bara bo. Tipsa gärna så blir jag glad :) Ni får också gärna tipsa om ni vet bra shoppingställen osv. Alla tips om Paris uppskattas mycket!!

Inrim väntas jobb 10-17 och efter det ska jag åka till stadiums outlet och kolla efter ofodrade gummistövlar till Tyra. Har köpt fodrade men det glittrar ju i ungens ögon när hon ser en vattenpöl och hon stampar mer än gärna i dom så ska se om det finns något till henne som hon kan ha redan nu. Men nu blir det sova.


Kommentarer
Postat av: Chris

Vilken Sötis :)

2012-09-03 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0