Hotell Paris

Idag bokade vi hotellet. Rolig historia det där, nästan. Jag satt med sidan där jag skulle boka hotellet, klickade i allt och skrev i allt. När jag gjort klart det så skulle jag klicka på bekräfta betalning och bokning. Då står det att min bank inte stödjer det. Jag blev lite smått irriterad och tänkte lite för mig själv att det va ju typiskt att det skulle krångla, jag förde ju över pengar så det va ju inte problemet.. Jag testade att skriva om mina uppgifter och klickade igen men nope.. samma problem. Jag sa till mamma som va här att jag skulle föra över till henne och ta hennes kort ist, då godkänner inte banken att jag ska föra över till henne heller(??). Jag tittade då och såg att mina pengar som jag fört över till mitt vanliga konto inte fanns där. Jag tänkte att de säkert va kvar på mitt sparkonto, meeen icke.. men vart fan har då mina pengar tagit vägen?! Jag blev arg och satte på mig skorna och tog bestämda steg mot bilen för att åka och ta ett snack med banken och va redo att skälla järnet om deras tjänster gjort att mina pengar bara försvunnit (återigen: ??).
 
När jag satt i bilen och vi bara åkt några meter så ringer min telefon och det är ett utländskt nummer. Jag tänkte att nu är jag avlurad pengar och de ringer och ska göra något så jag förlorar mer, men jag svarade så jag skulle få se vad de sa. Nej, det här va ingen som ville lura mig. Det va bokningsidan, en ur kundtjänst där som ringde och kollade en extra gång ifall alla uppgifter stämde, datum, rum, antal personer osv.. Han bröt på engelska och va väldigt trevlig och hjälpsam. Det va alltså något konstigt med sidan för betalningen hade ju uppenbarligen gått igenom, annars hade jag ju aldrig fått allt det där till hotellet. Han tackade och önskade mig en bra dag. Jo tack, där blev den mycket bättre efter det samtalet :) OCH jag slapp åka till banken och göra bort mig ;) hehe. 

Här är lite bilder på hotellet vi ska bo på! 
Ser fint och mysigt ut..







Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0