Frukost och dagis

Jag och Tyra började ju dagen bra. Vi vaknade strax efter 8, Tyra va mega gosig och kramades och skulle ligga på min mage och snosa. Hon la sig på min arm med ryggen mot min mage och där låg vi under täcket och morgon snosade och poff så somnade vi om, utan förvarning.. Vaknade 8.52 av att Tyra säger Mamma och skrattar. Haha panik upp och byta blöja, slänga på kläder osv och iväg till dagis, kl 9.00 började hon ju. Vi kom dock dit 9.08 så lite sena va vi. Förklarade att vi försov oss och så. Väl där så hann jag knappt få av Tyra kläderna innan hon skulle iväg och leka. Hon sprang runt lite och pratade och skrattade. Hon gav sina fröknar ett stort leende så jag antar att hon trivs min lilla skruttis. Jag sa till Tyra att mamma skulle åka och att vi skulle vinka hejdå så hon log stort och vinkade, jag bad även om en slängpuss i vanlig ordning som jag alltid gör. En slängpuss gjorde hon men hon hade så bråttom in till leksakerna att hon gjorde slängpussen mot de andra barnen på väg in i stora rummet :p haha Gumman min! Hon är så duktig och verkar trivas mega bra. Har en kompis som ska praktisera på just hennes avdelning om 1-2 veckor också. Himla kul :)

När jag kom hem förut så gjorde jag lite smörgåsar och grejade med lite papper. Snart dags att göra sig iordning inför jobb idag 12.00-20.15. Efter jobbet ska jag även storhandla. Kan lika gärna göra det när jag ändå är på bergvik.

Ska fråga en sak men det får komma upp i annat inlägg, snart :) ttys.


Kommentarer
Postat av: emma

Vilken go bild på er!

2012-09-27 @ 00:43:32
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0