Eeeemil

Godmorgon! Jag och Tyra ligger i sängen och kollar på Emil. Älskar mornar som dessa, när man är ledig så man kan ligga i sängen och snosa innan uppgång :)

Idag är det kalas för min mormor som fyller år! Ska bli mysigt att träffa alla. Även om vi är lite som vi är så är vi ett gött gäng, släkten! Blir lite käk :) Men innan det så blir det en tur mot stan och lämna tillbaka en topp jag inte vill ha. Ska köpa ett halsband ist tror jag.. Får se. Hittade en tunika jag vill köpa till Tyra men den är i kappahls märke Newbie och det går ju bara upp till 74.. Det är så himla fina kläder så är tråkigt att de inte görs i större. men men så är det.

Mer gos nu och krama täcket så skriver jag mer i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0