Tandläkarbesök, jobb och ...

Har varit jäkligt trött idag, hela dagen har jag gäspat. Började iaf dagen såhär: Varit till tandläkaren med Tyra idag och efter blev det jobb för min del. Hos tandläkaren fick vi lite info, tandborste och t.o.m en tub barntandkräm. Krikke skulle gå och betala den när hon i kassan på tandläkarmottagningen sa att vi kunde ta den. Snällt! Så ny tandborste och en rosa tandkräm (ordagrant) med prinsessor på tuben :) Ska köpa ytterligare en tandborste till henne då vi har erfarenhet av att den gärna följer med i munnen utanför badrummets dörrar ;) Tyra har ju "borstat sina tänder" sen långt innan de dök upp :p Hon gillar att tugga på en borste full i kallt vatten, som fastnar mellan stråna på den. Det suger Tyra i sig :) gullefisen! Ska bli kul att se hur hon kommer reagera på tandkrämen :)

Efter tandläkaren åkte jag hem till mamma snabbt och käkade innan jag åkte mot jobbet. Dagen gick både fort och långsamt, de 2 sista timmarna bara flög förbi. Imorgon väntar en kortare jobbdag, 16.00-20.15. Men skönt att ha dagen med Tyra. Krikke jobbar till 16 (förmodligen) så när jag åker till jobbet får Tyra åka till farmorn så länge.

Vi har verkligen tur som har så bra familjer som ställer upp i vått och torrt. Guld värda! <3



Tyra min vackra lilla, du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0