Sysslor

Hej!
Kom hem för en stund sedan efter att ha lämnat Tyra på dagis. De gick bra att lämna idag även om vi fick smått lura henne om pippin utanför fönstret. Hon kollade ändå oroligt på mig som att hon inte ville att jag skulle gå men vi alla vet ju att när jag väl har gått så går allt bra och hon leker med de andra.

Väl hemma så möttes jag av verkligheten. Ja, jag måste städa, få undan tvätt osv. Jag hade tänkt gå ut och gå men får ställa in det. Har lite annat som måste gå före och där bland - Städning.

Senare idag är det tänkt att Linda ska komma och visa sina bilder från USA. Vet inte om jag sagt det men Linda min kompis va på semester i USA i 4 veckor för inte så längesedan. Så jäkla avis när hon va där och suget att vilja åka dit blir nog inte mindre när jag får se bilder :p Men ska bli kul att få se lite det hon såg, men som hon sa igår kan inte ens bilderna beskriva den känslan hon hade när hon va där. Sjukt underbart! Efter en semester så, vare sig det är 1 vecka eller 1 månad så vill man inte tillbaka till verkligheten här hemma. Så skönt att bara kunna släppa allt, åka iväg och njuta!

Men men nu halkar jag efter i städningen här. Ska se ett program på tvn strax så måste skynda mig. Haha tvn.. Ah vi får se men hade tänkt se iaf ;) Hörs senare hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0