Kanelbullens dag

Dagen till ära har jag faktiskt ätit en bulle, en rejäl en. Tänkte mig komma hem idag och mysa till det med Krikke efter Tyras läggdags med film och gott.. Men just ja.. Det va någon som kom på någon jäkla sport med någon puck och lite grabbar (/tjejer) på en is. De jagar då alltså en svart liten sak som ska skjutas in i en bus med ett nät. Denna lilla svarta puck, som det heter, skjuts med en träbit. Nej jag är inte bitter, vi får väl iaf hoppas att färjestad tar hem matchen ;)

Avvaktar iaf med filmen så får vi se om vi kan se den när mannen kommer hem efter hockeyn :p

Annars idag har det varit lugnt. Inhandlat kort osv till dopet för L på lördag. Va iväg till Tyra's dagis förut och lämnade schema om hur hon kommer vara där två veckor framöver. Får ju lägga det lite hit och dit eftersom jag jobbar så olika tider. Krikke har inte heller helt fasta vissa dagar.

Nej, ska göra tyra klar för sängen. Hon är jättetrött men ska hålla henne vaken iaf till 19.45 innan läggdags. Då sover vi iaf till 8.00 imorgon :p hehe. Skriver sen! Haj haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0