Godmorgon!

Fastnade vid tvn och datorn igår. La mig sent men ligger fortfarande i sängen och drar mig. Tyra där emot har lämnat min sida i sängen och går runt här på golvet med en leksak i handen. Nej, fick tillbaka henne nu :) så gött när vi bara ligger under täcket och kollar på film :)

Idag då så väntar jobb i eftermiddag, 15.00-20.15, men innan de ska jag nog bara va hemma med Tyra. Laga lite mat och plocka lite. Krikke fyllde år igår så när jag kom hem från jobbet överraskade jag med tårta och present, present från Tyra. Min present får han beställa :) Så ska han köpa ny tv snart, gött med lite större än vi har idag, och en roligare tv.

Men men, morgonmys får fortsätt nu. Uuuunderbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0