Godmorgon

Frukost med Tyra. Usch va hon hostade inatt men fann sig till rätta direkt varje gång så det va bra! Började dagen med Emil och tittade ut och fick se snö, längtan efter jul steg typ x10. Nu kollar vi på Pippi, i vanlig ordning. Tyra kommer få en julklapp av mig och krikke som förmodligen kommer bli väldigt uppskattad av vår lilla skatt som det verkar som nu :) hehe. Snart är det iaf byte och det är mammas tur att kolla på lite serier på tvn, DH - wiho.

Senare idag kommer mamma och ska passa Tyra mellan mig och krikke. Jag börjar jobba 14.00 idag nämligen och krikke jobbar till 16.00. Ikväll efter jobbet väntar nya avsnittet med SOA, som jag längtar varje vecka :p

Men nu ska jag ge Tyra lite mer smörgås, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

va ? har ni snö ?!? Gud va konstigt, här hos mig är det ingenting och vi bor ju inte så långt ifrån varandra direkt, hahah
märkligt =)

2012-10-31 @ 10:12:52
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0