Tyra bestämmer

Här hemma brukar jag alltid sova tills Tyra väcker mig vilket är allt från 7.40 till 8.50 ungefär, så har det sett ut senaste tiden iaf och oftast är det runt 8 snåret. De dagar jag går upp före Tyra så är det för att jag börjar jobba tidigt och ställer klockan tidigare än hon brukar vakna. Så ja, här hemma är det Tyra som bestämmer när vi ska gå upp, skulle man kunna säga :p

Idag är jag som sagt ledig och Tyra bestämde sig för sovmorgon till 9.45, hur skönt som helst :)

Vi ska börja dagen med mys här hemma och sedan lite plock tror jag. Invänta posten innan vi åker mot stan och min mormor. Mamma ska passa Tyra några få timmar så jag kan åka iväg på möte med Elin. Om vad kan jag berätta lite senare. Efter vårt lilla möte har vi en lekdate med Johanna, Ingela och alla barnen :) får se om Ida och Sebben är med också Kanske. Ska bli kul att träffa dom allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0