Smink

Ja, då har jag just klickat hem lite välbehövligt smink. Jag blev tipsad genom min vän Ellen att Nu skin´s smink ska vara toppen. Hon hade lagt ut en video där hon sminkade sig med smink från det märket och det såg bra ut. Lite dyrare än de smink jag brukar köpa men det ska tydligen vara väldigt drygt och då är det ju värt det. Vet inte hur många olika sminktyper jag testat fram och tillbaka. Ibland när jag hittar någon jag trivs med så dyker det alltid upp någon nackdel, verkligen inte på allt men endel, och då oftast viktiga "bas" produkter. 
 
Jag beställde faktikst det som Ellen tipsade om i sin video, ett pressat puder (som kan användas både torrt och vått) och en concealer. Videon som Ellen gjorde visade tydligt vilken skillnad det faktikst blev och det är ju inte varjedag man ser en äkta video som visar från osminkad till fint sminkad, på bara 2 produkter. Självklart kan säkert fler av er känna att det knappt behövs produkter, men så finns det vi som faktikst vill ha proukterna, som känner oss finare i ett smink man tycker fräschar upp en. 
 
Jag kommer såklart skriva om detta när jag fått hem det och har testat det några gånger. Måste jobba sig in lite i det. Ser fram emot att få paketet i brevlådan! :)

 

Kommentarer
Postat av: nina

vi vill också se ellens video! :)Kram

Svar: Lovar att lägga upp videon snart :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-11-02 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0