Man måste få njuta

Baksmällan 1 går på 9an och jag sitter i soffan med en filt över mig. Varit väldigt frusen de senaste 4 dagarna hemma och på jobbet så det känns verkligen underbart att bara få sitta under filten nu och bara slappna av. Har ätit lite mat och ska nog snart skära upp lite frukt och tugga på. Ska se på solsidan snart eftersom jag knappt såg något igår för Tyra vaknade upp, spydde slem och hostade för fullt. Gummsan, men hon mår bra iaf förutom hostan som hänger i.

Efter solsidan blir det kanske film eller SATC. Åh, jag njuter av lugnet, njuter av att bara få slappa och jag njuter av att jag ska lägga mig brevid min lilla skatt sedan och sova. Ville ju ha filmmys med min stora älskling men han börjar så tidigt så han vill i säng i tid så vi kör på mys på fredag med hockey först och film efter det. Tyra ska läggas när hockeyn är så mamma ville hit och leka med henne och lägger henne då så kan vi åka och se matchen. Är ju här i Vålberg så har nära hem :) Känns skönt att vi planerat en kväll för bara oss två (än så länge iaf ;D hehe), och att Tyra är hemma är bara skönt. Det är ju vi tre, bästa teamet ;)

Nääj,,, frukt och solsidan väntar. Ska nog lägga en ansiktsmask också när jag ändå är igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0