Ladies night!

Igår va vi på ladies night, jag och brudarna i släkten. Showen som främst hölls av Magnus Uggla, Andreas Johnsson, Martin Stenmark och Hasse Brontén var jäkligt bra! Det va skratt, bra musik och härlig stämning.

Efteråt drog vi oss mot Jaguar där det blev kramkalas med Uggla och ett långt trevligt samtal med Andreas Johnsson. Mycket trevlig kille det där. Vi pratade Länge om barn, skivbolaget, vart man va ifrån och massa mer. Dansade lite också med tjejerna och hade sjukt kul. Väldigt väldigt lyckad kväll, det ska vi göra om :):):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha sköna Johanna. Dyker upp i bild som gubben i lådan :))

2012-11-11 @ 23:37:30
Postat av: Sanna Andersson

åå Uggla hade jag velat träffa, han verkar så jävla go den gubben !
Känner du honom ?

Svar: Nej känner honom inte. Hamnade på samma klubb och jag skulle fråga om jag fick ta bild på honom och Johanna som älskar honom :P Men han va törr och ställde inte upp på bilder efter kl 00.00 sa han :P haha. Ingen fick fota med honom. Han är cool Uggla, men Andreas va roligare att prata med tycker jag :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-11-12 @ 14:48:55
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0