Idag:

"kom och hämta skatten Oscar", haha ja visst ser vi på Pippi, Pippi på de sju haven. Jag längtar till jul så Tyra får sin julklapp av mig och krikke. Kanske kanske att vi kan få titta på lite annat än Pippi och Emil då för omväxlingsskull :p Förstå mig rätt, jättebra är de och jag gillar att se det, men lite variation i vardagen har inte skadat :) Dessutom är julklappen lite häftig tycker jag.

Ska jobba idag men börjar inte förrän 15.00, så innan de blir de lite käk, lek med Tyra, krama på stora älsklingen och sen Ikea innan jobbet. Ska kolla på lite byråer, en spegel och lite ljusstakar. Dock tror jag att de blir spegel från ett annat ställe. Blir inget köpt idag men vill kolla lite inför köp lite längre fram. Behöver byråer och blir gött att kunna slänga ner sängkläder och sånt i.

Nåja, ska fortsätta titta på Pippi med min lilla hostande älskling. Att denna hostan aldrig ger sig.


Mina hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0