En lugn lördagkväll

Soffläge för min och mammas del, Tyra sover och krikke är iväg på grabbkväll. Har bjudit min mammi på tacos och ska strax se senaste avsnittet med SOA. Jag låter ju alltid mamma se de nya avsnitten här för hon har ingen dator igång för tillfället. Jag ser mer än gärna avsnitten fler gånger, som ni vet! ;) :)

Tyra låg och spelade bowling och yatzy på min mobil innan hon somnade. Idag fick hon va uppe lite längre också då maten blev sen. Dock kom hon i säng för sent. La oss vid 21.30 och hon somnade nog inte förrän efter 10-15 min typ. Nåja. Får säga till krikke att han inte får låta henne sova för länge imorgon eller ta för lång middagslur. Bättre hon är lite trött och kommer i säng i bättre tid imorgonkväll.

Men nu ska jag plocka fram lite vaniljglass med krossad choklad och njuta till synen av Jax, Charlie Hunnam.. Mmm <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0