Ellos

Hellooo. Soffläge och SATC. Haft en bra ledig dag idag. Varit och sett ut en ny tv. Den jag har är lite old men ska ha kvar den också. Jag har även beställt lite handdukar, en taklampa, en fönsterlampa till Tyra och lite annat smått. Behöver dra på mig lite saker inför flytten Nästa år. Jag vet att jag inte skrivit så mycket om den men det kommer. Jag känner på något sätt att det ska bli lite spännande att se vad jag får för kommentarer om flytten (om jag nu får några), med tanke på att folk i ens närhet har lite svårt för att förstå vissa saker :p Nåja, kommer iaf skriva och berätta lite om det inom en snar framtid, blir lite lättare för er och även mig själv när jag skriver att förstå vad som pågår eller hålla reda på saker. Men men, den dagen.

Ska strax hoppa i säng men ska se ett avsnitt till med SATC och även skriva schema för Tyra's dagisvecka. Glömde lämna in något förra veckan så får gå upp imorgon och ringa och säga att hon kommer några timmar.

BYL, night :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0