What a day..

Idag har jag jobbat och haft en jobbig klump i magen. Idag när vi vaknade fick vi reda på att en kompis till krikke gick bort i natt.. Krikke tycker såklart att det är tungt och jag likaså, inte för att jag kände han speciellt bra men för att jag tycker det är tragiskt för vänner och familj. Han va alltid så trevlig, A. Saknar Micke massvis när det blir dagar som dessa. Tunga dagar, då Micke alltid kunde få en på bra humör. Vila i frid goa grabbar. Ni är saknade allihopa <3

Nej, detta va ingen dag med roliga besked. Men jag fick mer beröm idag på jobbet och det kändes skitbra. Man blev peppad att jobba mer och jag trivs så sjukt bra! Det är roligt att åka till jobbet. Eftersom man trivs blir det ju lite lättare att åka från hemmet. Så man inte saknar Tyra och vantrivs, det hade jag aldrig klarar tror ja.


Kommentarer
Postat av: KLARA ANDERSSON

Vart jobbar du?/vad jobbar du som? :)

2012-05-06 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0