Tjena Arvika.

Sitter i Arvika och har nyss käkat. Köpt lite till hemmet, eller en sak, fick två av mamma i sen mors dag-present. Tusen tack!!! :) jättefint, ni får se imorgon :)

Har hittat butiken jag kom hit för.. Den va STÄNGD!! Men va fan, var min självklara tanke. Aah (här kom ett aha-moment), lunch stängt. Tack gode gud (?) ;) Hade kikat på en byrå men ångrade mig när vi kom hit. Hade för mig att den va vit, men den va tyvärr mer äggskal-gul i färgen. Men men får kika vidare på det. Just nu har hon ju inte eget rum iaf.

Men nu ska vi fortsätta här. Blog you later! :)
UPDATE: affären är stängd!!! :( Hon som har den har inte ens satt upp lapp. Dåligt tycker jag samtidigt som jag fäller en liten tår inombords. Men en tripp hit igen blir, Tyris ska ha presenter där ifrån :)


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-05-31 @ 16:45:32
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, i Arvika gör dom lite som dom vill :P

2012-05-31 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback