Klickat

Sitter och kikar runt på internet då det suger ordentligt i min shoppingtarm. Jag har hållt mig relativt bra och än så länge är bara en sak hemklickad. Sugen på lite skor, byxor och topp. Vill även ha en klänning men det behövs inte köpas än. Det är så att jag ska på Bröllop i juli så då vill man ju vara fin. Vår lilla Prinsessa fyller ju även år 1:a juli så då ska man ju också va lite fin. Men vi får se vad det blir då. Det får köpas in till nästa lön. 

Denna är iaf på väg hem till mig



Snygg i ryggen som tusan. 
Blir nice till ett par jeans och heels eller låga skinn- eller tygkängor!

Kommentarer
Postat av: Linda ö s

Ska också på bröllop i juli :)Rutstore har fått in mycket fina klänningar ;)

2012-05-14 @ 11:12:37
Postat av: sara

snyggt linne! vart är det ifrån? :-)

2012-05-14 @ 19:36:27
Postat av: Lisa

Åhh, vilket häftigt linne! Vart är det ifrån?:)

2012-05-17 @ 15:05:00
URL: http://lisafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0