Jag och Ziggelo ska på bio!

Imorgon väntar en ledig dag, en ledig dag fylld med planer. Imorgon bitti blir det upp och ta en dusch/snabbare bad med Tyris. När vi gosat, busat och gått lite (som jag hoppas hon vill :D) så gör vi oss klara för att åka och hämta mormorn på hennes jobb. Bilen går sedan mot Arvika. I arvika ska jag/vi kolla på födelsedagspresent till Tyra. Inte alls långt kvar tills hon blir 1 ju (1 månad på fredag). Tiden går verkligen fort. Men iaf, det finns en otroligt fin butik i arvika med barnsaker, leksaker, möbler osv. Jag skulle vilja köpa allt till henne där, möbler, saker.. rubbet. Det är så himla fint. Jag vill kolla på en byrå jag såg där som jag så gärna vill ha till hennes framtida rum, men också på inredningssaker till rummet, leksaker till henne osv. Åh vad jag längtat och sett fram emot detta. Va där i höstas och kollade på saker och har längtat till denna dagen sedan dess :P

När vi är hemma igen blir det att åka hem med Tyra till älskling (som inte ska med på lilla trippen) och förhoppningsvis presenterna. Väl hemma ska jag göra mig iordning då för en tjejkväll med Zandra. Vi ska ut och käka och avsluta kvällen med bio. Vi valde att se What to expect denna gången. Både jag och Zigge gillar detta med bio så vi har sagt att vi ska försöka gå på bio (om det finns bra) iaf en gång i månaden. Haha jobbiga som planerar kanske, men när man har en man som inte är så jättestort fan av bio får man mysa till det med tjejerna ist :) 

image description
Jag och Zandra, efter Amelie's födelsedagskalas!
Fy va vi mådde kasst dagen efter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0