Hi dolls.

Soffhäng med mitt stora hjärta. Sugen på melon så ska nog skära upp några skivor. Åt god mat ikväll. Mackor i ugnen med stekt strimlad kyckling i chilisås tillsammans med zucchini och ost över det. Åh det va så himla gott! Hann tyvärr inte ta en bild på mackorna innan de åkte ner i magen men tog en på förberedelserna som ni kan få se. Till mackorna blandade jag gräddfil tillsammans med lite chilisås, toppade med lite citron , som en sås. Det va jättegott! Ni borde testa!

Kom att tänka på era kommentarer. Har inte hunnit svara på dem och nu kommer jag jobba hela veckan utom söndag så kommer lägga mycket tid på min familj och vänner på den lediga tiden vid dagarna. Självklart kommer jag blogga också men det jag vill komma till är att skriv era frågor i frågerutan som är till vänster nu mer :) klicka på "Fråga, jag svarar!" så kommer det upp en ruta där ni skriver er fråga! Detta gör det mycket lättare för mig att svara er om ni vill ha snabba svar :)

Vill tacka för era kommentarer och frågor. Tycker det är megakul att komma in och se att ni skriver och lägger en liten stund på att skriv till mig. Det gör lite min dag! Blir roligt att blogga när folk skriver och ger respons, ställer frågor osv. Ber om ursäkt att inte allas frågor är besvarade men skriv i frågerutan så får ni snabbt svar :)

Stor kram till er, nu ska jag kolla på någon serie innan jag kryper under täcket och tackar för en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja kan tänka mig att de lätt blir så ;) är ju som sagt så mysigt att ha dem hos sig i sängen. Såg dig på hm igår. Hade väldigt bråttom så ja hann inte komma och hälsa.

2012-05-22 @ 08:59:23
URL: http://Http://fridahelaveckan.blogg.se
Postat av: fia

fast nu är det uppstyrt!:) det blev typ inga som kunde vara med osv, men nu är allt fixat. kommer bli jätte trevligt:D

2012-05-22 @ 13:56:06
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0