at home.

Sitter i soffan och njuter av min ensamhet. Tyra är såklart hemma men hon sover gott i sovrummet i vår säng. Hon sover faktiskt ofta med mig där. Krikke har en tendes att somna på soffan. Han gillar det och det stör inte mig speciellt (bara när Tyra sover i sin säng och det blir alldeles tomt :P). Imorse blev jag väckt av Tyra vid 9-9.30, med en hand på min axel också sa hon "mamma". När jag vänder mig får jag ett stort leende och hon säger mamma igen och borrar ner ansiktet i min kind. Världens goaste älskling har vi ♥ :)

Nå, ikväll när jag ändå är själv, krikke jobbar, så borde jag väl ändå passa på att njuta av massa avsnitt med SATC eller se en riktig tjejfilm. Om 10 min står iaf BB, vattenmelon och jordgubbar på schemat. Vi får se vad jag drar på sen. Blir iaf mys framför tvn för hela slanten! Kan va riktigt skönt de. Imorgon blir det ju ut på "dumheter" och Tyra sover hos mormor. OM jag kommer sakna min lilla duva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0