trötta ögon.

Sitter framför datorn och glor med mannen mitt emot mig ♥ Han fick åka tidigare från jobbet för att han är sjuk. Kom hem och kände sig jättekrasslig. Vi som skulle på kalas imorgon. Nåja, han får stanna hemma och kurera sig så tar jag med mig Tyra en sväng innan de blir hemåt igen.
.
Börjar bli trött i ögonen men vill verkligen se 1 eller 2 avsnitt med SOA. Åh, blir lycklig bara jag tänker på serien. Störd. Ska ta mig en bit choklad och ett glas med isvatten till. Mmm, njuta innan sängen. Sov gott alla. Vi hörs imorgon :)
.
Jag för exakt 10 månader sedan. Vill ha sommar och värme nu!
saknar magen!! och de tunna jackora.
.
.
Ni glömmer väl inte frågestunden?
Den hittar ni genom att klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh, jag saknar också magen, så mysig <3



Hoppas att allt är bra med er vännen!! KRAM

2012-03-10 @ 11:48:40
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0