I bilen hemåt - skönt!

Hej! Haft en sjukt trevlig dag med lite släktingar. Åkte till mormor efter jobbet och satt där ett tag. Jag och Tyris lekte lite med leksaker och min mosters hund Elton. Efter ett tag droppade mostrar och kusin / T's gudmor Johanna in. De hade bestämt sen innan att de skulle ut och käka så jag och Tyra hängde med. Riktig tjejkväll, ja förutom J's bebbe i magen ;)

Vi satt på mongolian och käkade buffé och avslutade med lite glass och frukt. Pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade och hade oss. Alltid lika trevligt och roligt. Det är verkligen svårt att ha tråkigt när jag är med min släkt :p Älskar dom! <3

Nu är vi utanför så ska bära upp min sovande bebis. Hoppar in hör sen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0