Hur lyckas jag?

Sitter i soffan och kollar på det sista av BB. Glömde totalt bort de. Missade även desperata hemmafruar :( Nattade Tyra vid 21 och somnade själv också, igen.. Får ladda hem avsnitten ist och kika på, men inte idag. Är så himla trött just nu men har en känsla av att jag inte kommer kunna somna om jag lägger mig nu. Men blir ändå inom kort.

Inatt ska jag och Tyra sova i sängen och pappin på soffan. Han har börjat hosta endel igen och vill inte väcka oss med det. Mig kvittar de, har aldrig störts av sånt och vill ju att babe ska sova bekvämt. Men vill han ta soffan inatt för oss är ju de snällt så jag och Tyris är utvilade imorgon.

Hoppas ni haft en bra dag allihopa. Min har berikats med både bra och dåliga nyheter. Men inget att dra upp här nu. Sov gott goa läsare, vi hörs imorgon vis frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0