Gogaga

Haft en bra dag idag. Började ju som ni såg förut med att åka till stan och kika på Maria Montazami, lunchade och shoppade lite. Blev kläder till Tyris och ett par ljusa tygskor till mig. Ni får se bilder imorgon.

Efter stan så åkte jag och Tyra upp till Jossan och Levi. Blev en snabbkaffe och sedan ut och gunga med barnen. Tyra's första gungning, såg sådär ut. Ibland såg hon vettskrämd ut och ibland helt oberörd :p När vi va klara så åkte jag och Tyra hemåt där Krikke va. Vi lagade lite mat senare och bara umgicks lite.

Nu på kvällen har Tyra och Krikke badat, lilla lortfia va behov av ett vad bannemej :) Hon hoppade och skuttade som bara den när hon stod i badkaret. Filmade lite av de och hej va de gick och vatten hit och dit. Såg så himla kul ut, hon va helt lyrisk :p haha. Men nu ska jag se på Sons of anarchy. Försök se klart de 3 sista avsnittet på säsong 3 så jag kan börja med 4an imorgon :)

Hoppas ni haft en bra dag. Kikar kanske in en snabbis sen och Godnatt:ar. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: fia

vaa, sitter den ihop? det syns inte här :O

2012-03-15 @ 16:55:42
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0