Fammo & faffa

Godmorgon. Ligger brevid mina hjärtan här i sängen och lyssnar på Tyras babbel. Vaknade av att jag fick en puss av Tyra, när jag kikade kom leendet :) Denna natten har varit lång för oss. Tyra har vaknat flera gånger och varit ledsen och hostat massa. Inte lätt när hon är full i slem och snoken bara rinner. Får hoppas hon blir bättre snart.

Och peppar peppar.. Tyra har ju tydligare lagt sig mellan 22-23, har verkligen inte gått att lägga henne tidigare. Men nu (som sagt: peppar peppar) så har hon börjat bli trött en stund innan 21 och vid 21-21.15 sover hon. Tyra har ju aldrig varit jobbig så men om hon kan somna vid 21 och snart ännu tidigare så är ju det bra. Lite egentid måste man ju ha ibland.

Idag ska vi iaf till Tyras farmor och farfar hade vi tänkt. Alla är friska där så vi åker dit och kramas lite. Ikväll ska Krikke jobba, så jag och Tyra funderar på tjejmys här hemma med god mat och morötter med dipp. Jag ska verkligen försöka att ge fan i allt socker osv. JA jag kommer äta godis och så ibland men de får inte va så ofta som det varit. Hoppas ja bättrar mig ;) Vad brukar ni ha till ert kvällsmys? Vad brukar ni laga för god mat? :)

Bjuder på en tröttis från förrgår.


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

Det varierar, från vecka till vecka. Ibland är det hämtmat, eller mat ute på stan, dock tidigare på dagen, brukar det va då :) men som idag, när jag är med barnen, så blir vårt fredagsmys, köttfärs i pita, och sen blir det nog allt lite mys, m lite godis å så, till the voice :) så vad blir det för god.mat, i ert hus idag då? :) hoppas ni får en bra fredag =) hej hej.

2012-03-16 @ 11:31:20
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0