En dag hemma?

Sitter i soffan och funderar på dagens planer. Har ingen bil hemma alls så det ser ut som om vi blir hemma idag. Krikke jobbar så jag och Tyra är själva, min plutt. Får kanske bli en promenad sen, det är ändå 20 grader i solen här. Om vi får bil senare så ska vi åka iväg och köpa det där albumet till mina foton så jag kan visa sen vad jag gjort. En sak jag tycker är kul att ha, speciellt att se tillbaka i om några år.
-
De va en så härlig dag igår, som slutade så tråkigt. Hade kul på jobbet men avslutet där va allt annat än roligt. Kan fortfarande känna hur besviken jag känner mig. Tappade gnistan. Men men ska inte tänk på det mer. Fick ett fint sms av en kollega förut och det värmde verkligen. Du är toppen tjejen!
-
Nej, ska slappa lite till sen plocka undan lite. Misstänker att Tyris vaknar inom kort också :)
.
image description
The best!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack snälla! Det röda är nog från filtret men blekte mina längder litegrann och la i en chokladbrun färg i botten :) Ska bleka längderna en gång till så de blir lite ljusare.

Kram Sandra

2012-03-25 @ 22:04:16
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Sanna

har ni haft en härlig söndag ?

2012-03-25 @ 22:26:53
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Lina

Gud vad fin du är Linda :)

2012-03-26 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0