Mys med mig själv

Nu har jag Linda-tid. Tyra sover, krikke är över till grannen och jag kör på film. Dock en som är på tvn och det känns inte lika mysigt så jag ska nog dra på någon annan här hemma :) Vet dock inte om jag ska köra på en J Depp film, tjejfilm eller rysare? Ah, får tänka en stund till. Kanske finns någon ny bra att dra ner på datorn.

Imorgon är jag ledig och det känns bra. Jag hoppas på lite tid med mina två hjärtan och kanske en kopp med någon go kompis. Vi får se vad som hinns med.

Har ni några planer för veckan? Min bror tar studenten så jag måste köpa present... Vad ska man köpa tro? Har ni några bra tips? Hit med dom :)

Min mys-outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0